Algemene vragen
Bandjesshop.nl werkt alleen met betrouwbare betaalmethoden. Daarnaast streven we er ook naar om met enkel de relevante betaalmethoden te werken. Dit voorkomt keuzestress. Daarnaast kan het betalen hierdoor makkelijk en efficient gaan.
Ontdek al onze betaalmethoden!
Dit blijft natuurlijk één van de belangrijkste vragen. Soms kan het natuurlijk zijn dat je bestelling niet de volgende dag geleverd wordt.
Helaas hebben wij zelf niet de middelen om jullie pakketjes thuis te bezorgen. Dit wordt uitgevoerd door een PostNL.
Dagelijks hebben onze klanten tot 16:00 de tijd om hun bestelling te plaatsen. Deze bestellingen worden voor 17:00 op de post gedaan. Hierdoor zorgen wij ervoor dat je pakketje altijd optijd wordt opgestuurd word.
Voor Nederland
Nederlandse klanten kunnen hun pakket de volgende dag verwachten. Soms kan dit een dag langer duren. Indien je pakketje na twee werkdagen nog steeds niet bezorgd is vragen we je contact met ons op te nemen.
Voor België
Belgische klanten kunnen hun pakketje binnen 1 á 2 werkdagen verwachten. Soms kan dit ook enkele dagen langer duren. Indien je pakketje na 4 werkdagen niet bezorgd is vragen we je contact op te nemen.
Enkel werken wij standaard zonder Track & trace. Hierdoor kunnen wij lastig achterhalen wanneer je pakketje aankomt. Wel werken wij met brievenbus pakketen. Zo hoef je er in ieder geval niet voor thuis te blijven.
Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 1700. In het weekend zijn wij helaas gesloten.
Nee! Bandjesshop.nl verkoopt geen officiële Apple Watch bandjes. Ondanks dat werken wij samen met een leverancier die dezelfde passie heeft als ons. Zo streven wij er samen naar om betaalbare Apple Watch aan te bieden aan alle Apple Watch gebruikers.
lees meer over Bandjesshop op de over ons pagina.
Bij Bandjesshop.nl snappen wij dat je het nieuwe Apple Watch bandje zo snel mogelijk wilt ontvangen. Om deze reden geld op onze webshop voor 16:00 besteld de volgende dag in huis.
Op dit moment leveren wij in Nederland en België. Voor Nederland kunnen we bijna altijd garanderen dat het pakketje de volgende dag in de brievenbus ligt. Enkel is dit voor België soms wat lastiger. Dit komt vaak door onduidelijke redenen. Soms kan het dus wat langer duren voordat je pakketje aankomt.
Mocht je pakketje niet binnen de verwachte leveringstermijn bezorgd worden? Neem dan even contact met ons op.
Bovendien hoef je je geen zorgen te maken. Wij verzenden namelijk alleen brievenbus pakketten. Dit houdt in dat je er niet eens voor hoeft thuis te blijven.
Wij werken standaard met PostNL. Dit is een betrouwbare vervoerder met een breed netwerk in zowel Nederland als in belgië.
Nee! Wist jij namelijk dat er in heel 2021 57 miljoen pakketten retour gingen. Bandjesshop vind dat het belangrijk is om verantwoordelijk online te winkelen. Daarom is er besloten om de retourkosten bij de klant neer te leggen. Echter kan je bij Bandjesshop je bandjes gratis omruilen en indien het bandje kapot gaat zullen wij het bandje kosteloos vervangen Lees hier meer over in onze algemene voorwaarden
Meldt je retour aan op onze retourneer pagina.
Wij snappen dat niet al je vragen beantwoord zijn met onze FAQs. Om deze reden willen we je het zo makkelijk mogelijk maken contact met ons op te nemen. Daarnaast streven wij ernaar om binnen 24 uur jouw vraag te beantwoorden.
Lees hier meer over op onze contact pagina.
Ondanks dat we het proberen te voorkomen kan het altijd voorkomen dat een bandje niet in perfecte staat aankomt.
Mocht jou dit overkomen dan heb je helaas een "rotte appel" ontvangen. Deze zullen wij direct kosteloos omruilen.
Graag willen we je in deze situatie vragen of je contact wilt opnemen via info@bandjesshop.nl. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen.